XXXIII Sopar de Sant Antoni

Com cada mes de juny, el gremi va celebrar la diada del seu patró, Sant Antoni de Pàdua, amb un sopar de germanor que enguany va reunir 35 amics. A més de Margarida Deumal en representació del Col·legi d’Aparelladors, i de l’alcalde de Granollers, Josep Mayoral, que van tenir la deferència un cop més d’acceptar la invitació.
Passat el sopar, va ser el moment dels parlaments per part tant de Mayoral com del president del gremi, Antoni Gené, que va recordar la greu crisi que viu el sector i la necessitat de que existeixi un compromís per part de les diferents administracions per millorar les actuals condicions.
Acte seguit es van sortejar els obsequis que havien cedit per a l’ocasió Banc Sabadell i l’empresa de prevenció de riscos laborals, Previgestión, S.L. I conscients de la difícil situació, tot i que s’ha optat per seguir mantenint aquest tradicional sopar, en aquesta ocasió es va decidir no contractar cap mestre de cerimònies com altres anys. Amb la qual cosa, per raons d’antiguitat (més de 25 anys al gremi), l’escollida d’assumir aquest rol va ser la cap del departament administratiu, Mercé Blanch, qui va estar molt ben acompanyada per dues de les assistents al sopar: Anna Gené i Esther Garcia.
Els afortunats en el sorteig van ser Núria Garcia, que va guanyar un rellotge, i Elies Valls, que es va endur una manta, en els dos casos gentilesa de Banc Sabadell.
Mentre que els premis cedits per Previgestión S.L. van recaure en Tomàs Soriano, que també va aconseguir un rellotge, Reme Lorente, a qui li va tocar un reproductor MP3, i Isabel Cáceres, que es va emportar un joc de tasses.
Passades les postres i el cafè, els assistents van anar marxant mica a mica amb un bon gust de boca per aquest nou format de sopar més senzill i de germanor.