EL GREMI GENERA PROXIMITAT AMB LES INSTITUCIONS POLÍTIQUES

Entre les primeres línies d’actuació de la nova junta del Gremi, es presenta una clara tendència a la proximitat amb les administracions, les organitzacions sindicals i els partits polítics. Així, des de la seva entrada com a President, Antoni Gené no ha perdut el temps i s’ha dedicat a presentar el seu programa als principals agents de la comarca. A data d’avui, i en un temps rècord de dos mesos, Gené s’ha entrevistat amb:

12 de Març de 2010: Entrevista amb els representants del PSC, Sr. Roman Ruíz (Diputat al Congrés), Sr. Jordi Terrades (Diputat al Parlament de Catalunya).

06 d’Abril de 2010: Entrevista amb el Sr. Antoni Cornellas, Gerent del Consell Comarcal del Vallès Oriental.

Hi figuren, d’esquerra a dreta:
Sr. Josep Lluís Gomis (Secretari Gremi),
Sr. Josep Sánchez Llibre (Portaveu adjunt al Congrés per CiU), Sr. Antoni Gené, (president Gremi), Sr. Jordi Ausió,
Vicepresident Gremi, i Sr. Jiménez (Secretari d’Organització UDC)

08 d’Abril de 2010: Entrevista amb els representants de CiU, Sr. Jordi Turull (Diputat del Parlament de Catalunya), i Sr. Emili Bosch, militant de CiU i antic President del Gremi de Constructors del Vallès Oriental.

09 d’Abril de 2010: Entrevista amb els representants d’ICV, Sr. Jordi Garriga (president d’ICV del Vallès Oriental) i el Sr. Josep Torrecillas (Membre de la Comissió Executiva Nacional i del Consell Nacional).

15 d’Abril de 2010: Entrevista amb els representants de CiU i la UDC, Sr. Josep Sánchez Llibre (Portaveu adjunt al Congrés), Sr. Jiménez (Secretari d’Organització UDC).

La idea de Gené és continuar amb la resta de partits polítics i sindicats per presentar el nou programa, tot fomentant la proximitat, el diàleg i l’entesa, ajuntant sinèrgies i optimitzant els esforços.

Com ja s’ha comentat durant aquesta mateixa edició. Gené ha aconseguit el suport rotund per a la formació de la Mesa de la Construcció, on hi participaran entitats com la Cambra de Comerç, PIMEC, els Col·legis d’Enginyers, el d’Arquitectes, i el d’Aparelladors, la Unió d’empresaris de la Fusta, els Instal·ladors, i el propi Gremi de Constructors com a impulsor i motor del projecte. Ara només falta la primera trobada oficial per a engegar aquest projecte que Gené confia que contribuirà notòriament a la millora del teixit empresarial vinculat a la construcció, unint esforços en la recerca d’un futur millor.

L’entorn de la construcció porta uns anys amb greus problemes  i aquest fet ha portat tant al sector com als seus representants a un procés de decaïment notori. Ara, Gené ha entrat amb molta força, i això s’aprecia en el seu entorn.

Confiem en que tota aquesta difícil tasca per mantenir la proximitat, el diàleg, i l’enteniment, comenci ben aviat a donar el seus fruits, reactivant el sector i revitalitzant els ànims.