CONSTA, SINÒNIM DE GARANTIA A LA CONSTRUCCIÓ

Consta, la Fundació Privada per a l’Ordenació del Sector de la Construcció de Catalunya, és un registre d’empreses impulsat pel Gremi de Constructors d’Obres de Barcelona i Comarques i la Cambra Oficial de Contractistes d’Obres de Catalunya. Des del nostre Gremi i conjuntament amb el de Barcelona ara lluitem per oficialitzar aquesta acreditació i aconseguir que els ajuntaments es mentalitzin de la necessitat de demanar-ho per a garantir la qualitat de qualsevol nova obra a la comarca.

La tasca de mentalització passa, a més, per la difusió d’aquest “segell” a través dels diversos mitjans de comunicació i fins arribar a la gent de carrer. Si algú ha de fer obres, si busca la millor garantía de qualitat, de servei, i de no tenir problemes futurs com a conseqüència d’una mala realització, haurà d’exigir el segell Consta a l’empresa que contracti. D’aquesta manera podrem garantir el nostre futur i la desaparició d’aquesta pirateria que tan mal ens fa al sector.

L’objectiu del Consta és donar visibilitat a aquelles empreses i professionals que fan una aposta decidida per valors com la formació del seu personal, la prevenció de riscos laborals o l’atenció diligent de tota mena de queixa o reclamació duta a terme pel client. El registre de Consta, que actualment formen un centenar d’empreses, fomenta la transparència del mercat, facilitant al usuari la diferenciació i la decisió entre les ofertes més professionals ja que una empresa amb el segell de Consta és una garantia de qualitat, preu i termini. Per això, consta és el nou sinònim de la paraula garantia quan es parla del sector de la construcció.

Consta promou l’ordenació del sector de la construcció a Catalunya i vol aconseguir a mitjà termini una millora tant per al sector com per a la societat en general, eliminant el volum de contractació il·legal, prevenint els riscos d’accidents laborals, incrementant el treball estable i fomentant la feina ben feta.

Amb la contractació d’una empresa de Consta l’usuari s’assegura:

• Rebre un pressupost clar i detallat de les actuacions a realitzar.
• Que no s’iniciaran actuacions sense l’acceptació per escrit del pressupost.
• Una valoració per escrit de qualsevol actuació imprevista o modificació al pressupost presentat.
• La realització de l’actuació contractada en els terminis d’execució establerts en el contracte o pressupost acceptat.
• La protecció de la seguretat i la salut de les persones i els béns de l’usuari en la realització de les obres.
• La presentació d’una factura detallada de les actuacions realitzades, d’acord amb els pressupostos acceptats.
• L’atenció de les reclamacions del client, en cas de discrepància amb l’actuació de l’empresa.
• L’empresa acceptarà, en cas que sigui necessari, l’arbitratge competent, una via legal molt més àgil i pràctica que la tradicional.

Can Muntanyola P.I. Palou Nord C/ Cami del Mig,22, 08401 Granollers tel. 938700220 mòbil 677481580