Mitjans de comunicació

EL GREMI DE CONSTRUCTORS SIGNA UN CONVENI DE COL·LABORACIÓ AMB L’AJUNTAMENT DE LES FRANQUESES DEL VALLÈS

El Gremi de Constructors d’Obres del Vallès Oriental ha signat un conveni amb l’Ajuntament de les Franqueses per tal de facilitar l’accés a la borsa de professionals que té l’entitat, un acord que té la finalitat d’esdevenir un mecanisme de suport al programa d’ajuts a la rehabilitació.

A l’acte, que va tenir lloc el dimarts 18 de març a les cinc de la tarda a la sala de plens de l’ajuntament, van ser-hi presents l’alcalde de les Franqueses, Francesc Colomé, el regidor de Pla de Barris, Joan Antoni Marín, el president del Gremi de Constructors del Vallès Oriental, Jordi Ausió, el delegat territorial del Vallès Oriental i vocal de la junta de govern del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Barcelona, Sebastià Pujol, i el responsable de la corresponsalia a Granollers de la delegació del Vallès del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, Manel Sánchez.

L’objectiu d’aquest conveni signat per la nostra entitat és el d’impulsar el programa d’ajuts a la rehabilitació als elements comuns dels edificis de Bellavista, facilitant a les comunitats de veïns l’accés a professionals per sol·licitar pressupostos i realitzar les obres. Amb la signatura del conveni, l’Ajuntament de Les Franqueses del Vallès podrà donar resposta a les comunitats que demanin el contacte de professionals per realitzar les obres objecte dels ajuts, orientant-la directament al Gremi.

En el torn de paraules de l’acte, el regidor de Pla de Barris, Joan Antoni Marín, va dir que, “tot i les dificultats del moment, estem segurs que els ajuts a la rehabilitació són una oportunitat per continuar millorant” els barris i el municipi. “En aquest sentit, tenim coneixement que ja hi ha molts veïns interessats”, va afegir. Per la seva part, l’alcalde de les Franqueses, Francesc Colomé, va agrair la presència a l’acte del president de l’Associació de Veïns de Bellavista, Manuel Gómez, perquè “això demostra l’interès que hi ha entre els veïns de Bellavista per rehabilitar els seus edificis i perquè els podràs explicar de primera mà tot el que estem fent per millorar el seu entorn”. Colomé també va agrair al president del Gremi, Jordi Ausió, i als representants dels col·legis que col·laborin amb l’Ajuntament en aquest programa i va fer una repassada de la intervenció urbanística que es farà en els propers mesos en aquest nucli de les Franqueses, que inclou, entre d’altres actuacions, la reforma de la plaça d’Espanya, la remodelació de l’espai cívic i social del carrer del Rosselló, la conversió de l’aparcament de l’estació de Renfe en un pàrquing públic amb 270 places i la construcció de dos ascensors al carrer d’Aragó.