Mitjans de comunicació

35a. Edició sopar del gremi

Aquest any, des del Gremi de Constructors hem volgut celebrar una festa diferent del nostre patró, Sant Antoni de Pàdua. És per aquest motiu que hem cregut oportú realitzar una visita d’obra al centre logístic Mango, situat al polígon industrial Can Montcau de Lliçà d’Amunt. Aquesta és l’obra industrial més gran de Catalunya, amb 230.000 m2 de sòl logístic.

Un cop finalitzada la visita d’obra, dirigida per Raúl Blanco, de l’empresa CRC Obras y Servicios, S.L., es farà un aperitiu al Restaurant el Portal Vell de Lliçà d’Amunt.

Agraïments al Sr. Raúl Blanco de l’empresa CRC Obras y Servicios, S.L. i a l’empresa Mango.